4/28/2013

Apologies (Permintaan Maaf)


Sorry ! Maaf !
I'm very sorry ! Aku sangat menyesal ! / Aku betul-betul minta maaf !
I really beg your pardon ! Saya betul-betul minta maaf !
I'm sorry to hurt your feeling. saya minta maaf melukai perasaan anda.
I didn't mean to hurt your feeling. saya tidak bermaksud melukai perasaan anda.
I didn't mean in that way. Saya tidak bermaksud demikian.
Please accept my apologies. Tolong terima permintaan maaf saya.
Excuse me for intruding on you. Maafkan saya karena mengganggu anda.
I think i misunderstood what i said. Saya kira anda telah salah paham tentang apa yang saya katakan.
I assure you it wasn't my fault. Saya yakinkan anda ini bukan kesalahan saya.
Don't take it a miss. Jangan salah paham.
I hope you will excuse me. Saya harap anda akan memaafkans saya.
He asked to be excused. Dia meminta supaya dimaafkan.
I'm sorry, if i caused you any trouble. Maafkan saya jika menyababkan anda dalam masalah.
I'm sorry i can't comply with your wishes. Maafkan saya kalau saya tidak dapat memenuhi keinginan anda.
That's all right. forget it ! Tak mengapa. Lupakan saja !


                 

No comments:

Post a Comment